Gigabyte X99-SOC Force

slika kutije i pločeU jednom od svojih davnih postova sam pisao o X97 ploči istog proizvođača ni sluteći da će mi pod ruke dopasti njena jača ili pod X99 -SOC nazivu poznatija varijanta.

Naime moja Asrock ploča je nakon nekoliko godina rada odlučila da je dosta te sam ju morao zamijeniti a dobio sam ponudu koju nisam mogao odbiti tj godinu dana staru X99 ploču za svega 1000 kuna što je više nego dobra cijena s obzirom da je nova bila nešto manje od 3000kn.

Što uopće reći o jednom od top modela jedne kompanije kao Gigabyte…više nego bogata dodatna oprema,odlično rješeno hlađenje same ploče,moćan UEFI,LED dijagnostika i svi mogući overklokerski alati,mnogo SATA konektora pa čak i M.2 konektor. Ploča naravno podržava sve moguće vrste SLI i CrossFire polja. Na njoj se nalaze čak 8 utora za DDR4 memoriju što znači da možete nagurati impresivnih 64 gigabajta radne memorije.slika ploče

Moja sreća je da sam uz ovu ploču vrlo povoljno dobio tj zamijenio sa svojim i procesor inače bi mi i jedno i drugo bilo samo lijepi san za nabaviti jer cijena te dvije komponente je u blizini od 7000 kn što je previše čak i najzagriženije.

 

 

 

Leave a Reply

